Evenimentul zilei

Mie04082020

ActualizatMie, 15 Mai 2013 12pm

Back Sunteți aici:Economie Panorama În mai multe colțuri ale lumii au apărut hoteluri de tip High Tech

În mai multe colțuri ale lumii au apărut hoteluri de tip High Tech

20 Februarie 2020 - 

În Hotelurile High Tech poți controla luminozitatea camerei, volumul sunetelor ambiante sau aparatele electronice doar prin intermediul unei aplicații mobile.

Managerii au dat dovadă de o doză impunătoare de creativitate și au realizat lucruri deosebite în aceste hoteluri.
Din acest motiv, unii manageri încearcă să atragă nu doar vizitatori care se bazează pe o simplă cazare, dar și cei care doresc un mod deosebit de interacționare cu personalul.
Henn na Hotel – Tokyo, Japonia
Roboții sunt o parte semnificativă în acest hotel, pentru că întâmpină oaspeții direct la recepție. Un dinozaur-robot, care poate întreține o conversație de bază în limbile engleză și japoneză, se va ocupa de check-in și va conduce turiștii până la ușă, ce se deschide prin recunoașterea facială. În cameră va fi un alt robot ce are rolul de asistent personal. Pe lângă funcționalitățile de bază precum controlul luminii, poate oferi sfaturi în funcție de întrebările primite, pentru a-i ajuta pe turiști să descopere zona în care se află. O altă idee originală este adaptarea temperaturii camerei  în funcție de temperatura corporală a celor care se află în cameră.
Eccleston Square Hotel – Londra, UK
Aparențele înșeală! Acest citat descrie perfect hotelul dat, pentru că exteriorul clădirii nu anunță nimic ultra-modern, întrucât a fost construită în secolul XIX. Interiorul, însă, surprinde vizitatorii prin controlul digitalizat al tuturor funcțiilor din camera în care sunt cazați. Telecomenzile sunt incorporate cu gust și în locuri accesibile, ce permit turiștilor să controleze muzica ambientală, luminile din cameră, televizorul integrat în oglinda din baie. Tableta completează aceste funcții, asigurând legătura cu personalul hotelului, păstrând confortul deja creat.
Aloft Silicon Valley – Newark, California, SUA
Acest hotel încearcă să țină pasul cu așteptările clienților tot mai interesați de robotizarea proceselor uzuale, atunci când sunt ușor de implementat. Așadar, un turist care comandă prosoape, ziarul recent, apă sau alte produse consumabile, va primi aceste lucruri de la un robot care se poate deplasa în interiorul hotelului, poate folosi liftul și care va apela telefonul din cameră atunci când se va afla în fața ușii respective. Nu acceptă bacșiș, dar va accepta un selfie cu clientul mulțumit de serviciile oferite. În plus, a fost adoptată o metodă unică de a comanda produse, folosind doar emoji-uri sugestive.
Yotel – New York, SUA
Biroul de recepție a fost înlocuit cu automatul de check-in, la care fiecare client poate apela pentru a
începe șederea în acest hotel. Simpla introducere a datelor de rezervare va elibera cheia electronică
corespunzătoare camerei solicitate. Următorul element care a ținut pasul cu dezvoltarea tehnologiei
este robotul care preia bagaje și le stochează în seifuri, urmând să le recupereze mai târziu, când
posesorul va introduce numele de familie și codul PIN ales. Hotelul este dotat și cu o sală de fitness, iar cei care doresc să mediteze în camera sa, o pot face cu ajutorul ghidurilor video disponibile în oferta TV. De asemenea este disponibil și internetul de mare viteză.

Lasă un comentariu