Evenimentul zilei

Mie05232018

ActualizatMie, 15 Mai 2013 12pm

Back Sunteți aici:Sănătate Dieta de 6 ore. De ce trebuie să mănânci toate mesele în acest interval

Dieta de 6 ore. De ce trebuie să mănânci toate mesele în acest interval

08 Mai 2018 - 

Aceasta dieta este folosita pentru a-ti da un restart in organism. Poarta numele si de post intermitent. 

 

Ce ai de facut

1. Posteste timp de 16 - 18 ore in fiecare zi. Asta inseamna ca poti manca timp de sase ore zilnic. Cel mai bine este sa mananci in primele sase ore de cand te trezesti.

 

2. Posteste timp de 24 de ore, de doua ori pe saptamana. Acest lucru inseamna ca mananci o zi, apoi sari o zi. Poti consuma apa sau ceai neindulcit si chiar cafea. 

 

3. Posteste timp de 20 de ore si mananca o masa mare seara, potrivit girly.ro.

 

Cum procedezi

06:30 - 07:00 - Te trezesti si bei un pahar cu apa calda

08:00 - Sport

09:30 - Fa-ti activitatile zilnice de dimineata inainte de a-ti pregati mancarea.

11:30 - Mananca un fruct, apoi un sandvis cu avocado si unt de cocos sau ceva similar.

03:00 - Masa de pranz

19:30 - A treia masa a zilei.

Iata ce beneficii uriase are aceasta dieta:

 

Ajuta la reducerea inflamatiilor

Imbunatateste glucoza circulanta si nivelul de lipide

Scade tensiunea arteriala

Imbunatateste eficienta metabolica

Reduce colesterolul "rau"

Imbunatateste functia pancreasului

Imbunatateste nivelul de insulina

Protejeaza corpul impotriva bolilor cardiovasculare

Lasă un comentariu