Evenimentul zilei

Sam07212018

ActualizatMie, 15 Mai 2013 12pm

Back Sunteți aici:Sănătate Specialiștii au găsit răspunsul! Cum poți să „păcălești” pofta de dulciuri

Specialiștii au găsit răspunsul! Cum poți să „păcălești” pofta de dulciuri

18 Iunie 2018 - 

Oare există vreo femeie care se poate abține de la dulciuri? Eu încă n-am întâlnit! Chiar dacă ai cam exagerat cu deserturile, tot mai găsești motive ca să te răsfeți cu o bomboană. Mie mi se întâmplă des, dar încerc să înving pofta de dulce!

Bea multă apă

De multe ori, atunci când ești deshidratată, simți nevoia să mănânci ceva dulce. Ca să nu mai stai cu gândul la prăjitura din frigider, bea un pahar cu apă rece. Poți stoarce în apă și puțin suc de lămâie. Apa cu lămâie alcalinizează organismul și-l ajută să absoarbă mai bine elementele nutritive. Evită sucurile îndulcite sau carbogazoase și bea cel puțin 3 pahare de apă pe zi.

Fă mișcare

Atunci când te simți obosită, cafeaua este nelipsită, iar fără dulciuri nu faci față cerințelor de la muncă. Totodată, simți nevoia să consumi băuturi carbogazoase. Ei bine, pe lângă faptul că mișcarea îmbunătățește sănătatea fizică, te ajută să treci mai ușor și peste perioadele stresante. Așa că, data viitoare, când te simți abătută și pofta de dulce nu-ți dă pace, fă minimum 20 de minute de mișcare. Te vei simți mai bine și nu vei mai pofti la desert, potrivit clickpentrufemei.ro.

Nu sări peste mese

Când sari peste mese, îți scade glicemia și vei avea tendința să compensezi valorile mici ale zahărului în sânge prin alimente bogate în zahăr – de la ciocolată la sucuri de fructe. Pentru a renunța la dulciuri, este foarte important să iei 3 mese pe zi și 2 gustări. Pe post de gustare poți consuma stafide, fructe sau să prepari un ceai care taie pofta de dulce, din mentă, anghinare sau valeriană. 

Mănâncă fructe și legume

Înlocuieşte gustările care conţin zahăr cu fructe şi legume. Acestea sunt o alternativă bună la dulciuri deoarece au mai puține calorii și oferă organismului elementele nutritive de care are nevoie în fiecare zi. Fructele conțin fibre, care prelungesc senzaţia de saţietate şi reglează glicemia.

Odihnește-te suficient

Nevoia de a mânca alimente dulci poate fi provocată și de oboseală. Un somn bun îți oferă energia de care ai nevoie pentru a nu mai simți pofta de o ciocolată . Încearcă să dormi 7 - 8 ore pe noapte. În acest fel nu vei mai simţi nevoia să consumi dulciuri pentru a suplini nivelul scăzut de energie.

Lasă un comentariu