Evenimentul zilei

Lun12172018

ActualizatMie, 15 Mai 2013 12pm

Back Sunteți aici:Sănătate Ce să mănânci dimineața și ce nu este recomandat

Ce să mănânci dimineața și ce nu este recomandat

10 August 2018 - 

Ce să mănânci dimineața

Ce să mănânci dimineața este întrebarea pe care o au mulți dintre noi. Un mic dejun sănătos, dar și sățios este un obiectiv pe care ni-l propunem cu toții, însă poate nu suntem mereu atenți la fiecare aliment. Noi îți explicăm ce să mănânci dimineața și ce să nu consumi la micul dejun pentru a avea energie, dar și pentru a-ți menține sănătatea stomacului. Printre recomandări se regăsesc și alimente pe care nu le-ai fi considerat interzise dimineața.

Dacă te-ai întrebat ce să mănânci dimineața pentru a funcționa la capacitate maximă toată ziua, trebuie să știi că merele, cartofii, roșiile, ciocolata neagră și portocalele se regăesc printre alimentele cele mai recomandate.

Cartofii sunt recomandați pentru că:

amidonul din cartofi scade colesterolul

cartofii sunt bogați în minerale

Roșiile pot fi și ele consumate dimineața deoarece:

îmbunătățesc digestia

consumate la micul dejun, roșiile accelerează metabolismul

Ciocolata neagră

ciocolata neagră conține antioxidanți care te mențin tânăr mai mult timp și care reduc riscul de boli de inimă

Mere

merele conțin pectină, care ajută la scăderea colesterolului și a nivelului de zahăr din sânge

Nu este recomandat dimineața să consumi iaurt sau portocale.

Iaurt

nu este indicat pe stomacul gol, deoarece crește aciditatea

Portocale

portocalele consumate pe stomacul gol pot irita stomacul și pot provoca gastrită

Pentru prânz se pot consuma nuci, orez, carne sau banane

Nuci

nucile scad riscul de tensiune arterială și păstrează inima sănătoasă

Orez

orezul este bogat în carbohidrați

îți dă energie pentru întreaga zi

Carne

carnea este o sursă bogată de fier, reduce oboseala și vulnerabilitatea la boli

Banane

întăresc sistemul imunitar

îmbunătățesc aspectul pielii

Seara organismul tolerează mai bine iaurtul și nu foarte bine carnea, bananele, nucile, merele și roșiile, precum și cartofii.

Iaurt 

iaurtul ajută digestia

potolește pofta de 'a ronțăi' ceva înainte de culcare

Carne

carnea se digeră în 4-6 ore

poate afecta sistemul digestiv

Banane

bananele pot afecta în mod negativ digestia

Orezul

dacă îl consumi la cină, orezul îngrașă

Nuci

nucile sunt bogate în calorii și grăsimi și pot duce la creșteri în greutate

Mere

pectina este greu de digerat seara

merele cresc aciditatea stomacului

Roșii

pectina și acidul oxalic pot determina balonare

Cartofi

conțin mai multe calorii decât alte legume și pot duce la creșterea în greutate

 Citește continuarea pe libertatea.ro.

 

Lasă un comentariu