Evenimentul zilei

Lun11192018

ActualizatMie, 15 Mai 2013 12pm

Back Sunteți aici:Sănătate Centri de energie fără de care nu putem funcţiona optim. Care sunt ei şi cum stimulăm aceste zone

Centri de energie fără de care nu putem funcţiona optim. Care sunt ei şi cum stimulăm aceste zone

07 Octombrie 2018 - 

Fără aceşti centri de energie nu putem funcţiona optim. Legătura între corpul nostru şi câţiva centri de energie  este putem funcţiona optim. Stilul de viaţă trebuie să fie unul sănătos, vitaminele fiind bine să le consumăm din alimentele zilnice şi mai puţin din suplimente.

Trebuie şi putem să relansăm energia în cinci zone din organism.

 Nu vom dispune de o energie optimă dacă plămânii noştri nu funcţionează corect. Ei sunt responsabili cu furnizarea oxigenului pentru metabolismul aerobic din organism.

Pentru a stimula energia pulmonară trebuie să alegem alimente bogate în vitamina E, precum seminţele de floarea soarelui, caisele uscate, alunele.

Şi între intestine şi nivelul energie există o strânsă legătură. Astfel, dacă intestinele şi tractul digestiv acţionează lent şi energia va fi la cote slabe.

Intestinele au un rol important în furnizarea de energie pentru celule, ca urmare a consumului de alimente. Vitaminele recomandate sunt cele din grupul B, care sunt solubile, ceea ce înseamnă că nu pot fi stocate în celulele de grăsime pentru a fi folosite mai târziu, de aceea ele trebuie regulat incluse în dietă.
O sursă preţioasă de vitamina B este drojdia nutritivă, diferită de cea pentru copt şi care are un gust asemănător caşcavalului. Este bogată în vitamine din complexul B şi este o sursă completă de proteine.

O linguriţă şi jumătate acoperă peste 100% din valoarea zilnică recomandată din cele mai multe dintre vitaminele din grupul B şi are doar 40 de calorii. Poate fi presărată peste salate, direct pe legume crude sau fierte, fiind, de asemenea, foarte gustoasă da o presărăm peste broccoli, ca înlocuitor de brânză.

Şi ficatul trebuie energizat, iar acest lucru presupune detoxofierea lui, pentru că numai în acest fel poate fi stimulată energia.

Cea mai mare cantitate de vitamina K este stocată la nivelul ficatului, având nevoie de ea pentru a funcţiona bine. Această vitamină o găsim în legume cu frunze verzi, cum ar fi varza. O ceaşcă de varză conţine aproximativ 700% din cantitatea zilnică recomandată de vitamina K.

Puteţi încerca, de exemplu, o salată din varză, cu drojdie nutritivă, suc de lămâie şi piure de avocado.

 Tiroida este o glandă, parte importantă a sistemului endocrin ce controlează metabolismul, care, dacă este stimulat, nivelul de energie creşte putând astfel scăpa de kilogramele în plus. Iodul este cel care ajută tiroida să funcţioneze optim.

 O sursă potrivită de iod sunt algele de mare (care au şi un nivel scăzut de sodiu). Un gram conţine de trei ori aportul zilnic recomandat de iod, care este de 150 mcg.

Lasă un comentariu