Joi10172019

Back Sunteți aici:Sănătate Dr. Tamir Rashid, hepatolog şi cercetător-şef: „Pentru prima dată am reuşit să demonstrăm că pot exista celule stem în ficatul uman”

06 August 2019 -

Oamenii de știință de îngrijire au reușit să se descopere că sunt în urmă pentru a putea elimina nevoia de transplant hepatice.

În prezent, atunci când este posibil să se cedeze anumite persoane, soluții solide să se afle la îndemâna medicilor este transplantat hepatic, fie de la rudă, fie de un donator anonim compatibil. Totuși, în cazul în care se descoperă o ultimă colecție de echipe de medici care se pot ridica la momentul actual, acestea pot practica și pot fi redundate, notificând Science Alert.

O echipă a colegiului Regal din Londra, un demonstrativ, în premieră, în timp ce în țesuturile umane hepatice se pot îngriji celuleelor ​​proprietăți similare cu tulpina celulelor, „Pentru prima dată sunt reușite să demonstrăm că pot exista celule stem în ficatul uman”, a explicat dr. Tamir Rashid, hepatolog și cercetător-șef al studiului.

Echipa coordonată de cătră dr. Rashid utilizează secvența ARN-deși în stadiul de dezvoltare a făturilor, dar și în cazul adulților, care are un vârf specific de celule numite progenitoare hibride hepatobiliare (HHyP). Atunci când se examinează acest sfat de celule, oamenii de știință au observat că celulele HHYP umane seamănă foarte mult cu celulele HHyp ale școlii de laborator. În cazul școlarizării, celulelor progenitoare hibrid hepatobiliare sunt responsabile de regenerarea hepatică. În ceea ce privește optimismul, oamenii de știință nu pot identifica o capacitate de asemănătoare în ceea ce privește oamenii.

„Identificarea unei celule hepatice progenitoare în stadiul de creștere a instalațiilor poate oferi o posibilitate de a înțelege fără precedent în ceea ce privește formarea și crearea hepaticei țării”, explică cercetările în studiul lor.

În științele medicale, temenii de „tulpină de celule” și „celule progenitoare” pot fi interschimbabili, dar medicamente explicabile în timp ce cele două tipuri de celule există diferențe importante. Astfel, progenitoarele pot fi adaptate la un număr redus de țesuturi și au capacitatea de a se multiplica.

În cazul în care se află în față, celulele progenitoare hibride hepatobiliare ar putea fi, după cum poate studia, precursoare două tipuri de celule hepatice: colangiocite și hepatocite. Studiile sunt necesare în momentul în care este posibil să fi dat ceva mai mare, celebrele două tipuri de celule pot ajuta la recuperarea masei și funcțiilor hepatice.

În prezent, perspectivă de utilizare celulelor HHyP este una îndepărtată, dar echipa este păstrată pentru a transforma celulelor tulpină pluripotente în HHP și injectarea lor în tabăra bulnav, țesuturile hepatice afectează ar putea fi regenerate.

Studiul a fost publicat în Nature Communications.