Evenimentul zilei

Lun08202018

ActualizatMie, 15 Mai 2013 12pm

Back Sunteți aici:Sănătate Nutriție CUM să nu te îngraşi în vacanţă.

CUM să nu te îngraşi în vacanţă.

01 August 2018 - 

Dacă nu suntem atenţi la ce mâncăm, la cum mâncăm şi dacă nu facem deloc mişcare, perioada vacanţei se poate solda cu câteva kilograme în plus. 

Pentru a evita această situaţie, poţi apela la câteva trucuri. De asemenea, mersul pe jos şi câteva exerciţii cu greutatea corpului te pot menţine în formă.

1. Ia un mic dejun cu proteine

Un mic dejun hiper proteic îţi îmbunătăţeşte starea de saţietate în timpul zilei şi te poate ajuta să reduci cantitatea de mâncare consumată în timpul zilei, relatează descoperă.ro. Când starea de saţietate lipseşte, deviem de la alegerile sănătoase. Câteva exemple de mic dejun pe care sigur le poţi găsi la orice hotel sau restaurant sunt omleta cu legume, scrambled eggs, cu roşii şi ciuperci sau salata cu brânză de capră.

2.Bea dimineaţa un shake sau un smoothie proteic

Este bine să ai la tine, în vacanţă, o pudră proteică şi să îţi începi ziua cu un smoothie proteic. Acesta îţi va furniza şi proteine, dar şi carbohidraţi din surse sănătoase precum legumele şi fructele

3. Mănâncă încet

Una din cele mai eficiente tehnici pentru vacanţă este şi una din cele mai simple: să mănânci încet. Durează în jur de 20 de minute de când ai început să mănânci ca sistemul tău digestiv să trimită semnal către creier pentru a opri senzaţia de foame şi să apară starea de saţietate. Dacă mănânci mai încet acest semnal se trimite înainte de a mânca prea mult. În plus, atunci când mănânci mai încet, savurezi mâncarea şi te bucuri de gust, având astfel ocazia să simţi mult mai intens specialităţile culinare fără să mănânci prea mult.  Astfel te poţi bucura de anumite măncăruri specifice locurilor fără să te simţi vinovat.

4.Opreşte-te înainte să te simţi plină

Dacă pui furculiţa jos după câteva înghiţituri, există şansa să nu fii tentat să consumi porţii mari de mâncare. În plus, un sfat important este să alegi să consumi multe legume proaspete, alături de carne, ouă sau lactate, legumele având darul de a umple stomacul, cu un număr mic de calorii.

5.Mănânca la masă, pe scaun şi nu în picioare

Evită televizorul, calculatorul şi telefonul în timpul mesei şi savurează pe îndelete momentul mesei. Dacă mănânci conştient şi nu te laşi distras, te vei sătura mai repede, cu o cantitate optimă de alimente.

Lasă un comentariu