Evenimentul zilei

Joi12132018

ActualizatMie, 15 Mai 2013 12pm

Back Sunteți aici:Sănătate Nutriție Dieta cu mămăligă: CUM scapi de 15 kilograme într-o lună

Dieta cu mămăligă: CUM scapi de 15 kilograme într-o lună

24 August 2018 - 

Dieta cu mămăligă este una dintre acele diete pentru care nu trebuie să faci mari eforturi, însă cu siguranță la finalul ei nu vei mai consuma mămăligă pentru ceva timp. Acest regim promite să topească 15 kilograme în decursul unei singuri luni.

Are puține calorii și poți înlocui pâinea cu mare succes în aproape orice preparat.

  • Ziua 1

Mic dejun: mămăligă cu brânză slabă de vaci, o felie de caşcaval şi un ou fiert.

Gustare: un măr.

Prânz: piept de pui la grătar cu 2 linguri de mămăligă şi o salată verde cu puţin ulei de măsline, oţet, roşii, castraveţi şi ce legume preferi.

Gustare: o mâna de nuci sau o pungă mică de seminţe de floarea soarelui fără sare.

Cină: o cană de iaurt cu cereale integrale.

Gustare: o banană.

  • Ziua 2

Mic dejun: un castron de lapte cu mămăligă sau două linguri de smântână cu mămăligă şi ou.

Gustare: un fruct.

Prânz: pește la grătar cu mămăligă şi mujdei plus o salată verde cu de toate.

Gustare: 2 felii de pâine prăjită cu o jumătate de avocado şi roşii cherry.

Cină: brânză cu mămăligă.

Gustare, dacă e cazul, o mână de migdale.

  • Ziua 3

Mic dejun: un ou fiert cu mămăligă şi brânză.

Gustare: o mâna de migdale sau nuci plus un fruct.

Prânz: o farfurie de ciorbă de legume, găină sau văcuţă, cu mămăligă.

Gustare: o felie de pâine integrală cu miere.

Cină: o salată verde cu o mâna de paste integrale fierte, puţin ulei de măsline, sos de muştar şi lămâie.

  • Ziua 4

Mic dejun: 2 felii de pâine integrală cu omletă din 2 ouă, câteva măsline, un castravete şi brânză slabă de vaci.

Gustare: un fruct.

Prânz: tocăniţă de ciuperci cu mămăligă şi o salată verde oricât de mare.

Gustare: un iaurt cu cereale.

Cină: o supă cremă cu crutoane.

Gustare: un măr.

  • Ziua 5

Mic dejun: mămăligă cu brânză şi o lingură de smântână mai slabă.

Gustare: un măr.

Prânz: mămăligă cu 2-3 sărmăluţe.

Gustare: un măr.

Cină: o salată cu de toate.

Gustare: dacă e cazul, o pungă de pufuleţi

Ce alimente sunt interzise în dieta cu mămăligă

  • dulciuri
  • produse de patiserie
  • mezeluri
  • conservele
  • sucurile carbogazoase, chiar şi cele naturale
  • chipsurile
  • covrigeii
  • floricelele
  • biscuiţii
  • fructele uscate
  • sarea (se consumă cu moderație)
  • alcoolul

Ce alimente sunt permise în dieta cu mămăligă

  • mămăligă
  • pâinea integrală (cantităţi mici, 1-2 felii o dată la 2 zile)
  • carnea de pasăre sau peste, fiartă sau friptă
  • roşii, castraveţi, broccoli, morcov, mazăre, fasole verde, salată verde, rucola, ceapă, ardei gras
  • ciorbe de orice fel, mai puţin cea de burtă
  • produse lactate, preferabil mai slabe
  • migdale, caju, nuci, seminţe de floarea soarelui fără sare, seminţe de dovleac
  • fructe de orice fel
  • legume la grătar
  • usturoi
  • ulei de măsline
  • ceaiurile şi cafeaua cu lapte

Dacă vei respecta aceste sfaturi, deja în primele 5 zile de dietă vei slăbi cel puțin 3 kilograme, iar după o lună vei fi mai slabă cu 15 kilograme, scrie avantaje.ro.

Lasă un comentariu