Evenimentul zilei

Sam12142019

ActualizatMie, 15 Mai 2013 12pm

Back Sunteți aici:Sănătate Nutriție Panorama Locul de desfăşurare a primei gale Spotify Awards 2020 este Ciudad de Mexico

Locul de desfăşurare a primei gale Spotify Awards 2020 este Ciudad de Mexico

22 Noiembrie 2019 - 

Ciudad de Mexico este oraşul în care va avea loc, în 2020, prima ediţie a Spotify Awards, premiile care vor recompensa muzica ascultată pe platformele de ''streaming'', relatează EFE.

Spotify, cel mai mare serviciu de streaming muzical din lume, Ciudad de Mexico a fost ales ca loc de desfăşurare a evenimentului pentru nivelul înalt al consumului său muzical, mai mult chiar decât alte oraşe precum New York sau Londra, ceea ce a determinat să fie considerată capitala mondială a ''streaming-ului'' muzical.
Vor fi primele premii ai căror laureaţi vor fi selectaţi prin intermediul fluxului de utilizatori ai platformei. Ascultătorii vor fi cei care vor decide câştigătorii acestor premii.
Aceste date vor fi utilizate şi pentru a crea nominalizările şi categoriile premiate, care vor merge de la muzica pop până la rock, trecând prin reggaeton, cumbia sau muzica regională mexicană.
Crearea Spotify Awards reflectă schimbările prin care a trecut industria muzicală după apariţia internetului şi dezvoltarea platformelor de ''streaming''.
Noile servicii permit utilizatorului independent să-şi poată solicita preferinţele din comoditatea casei sale doar cu ajutorul computerului şi al unui tarif fix indiferent de volumul de consum.
Spotify a fost lansat în Mexic în 2013, iar de atunci numărul abonaţilor nu a încetat să crească având în vedere că în ultimele decenii această ţară latino-americană a fost unul din centrele nevralgice ale pieţei muzicale care a crescut odată cu consumul digital.
Gala Spotify Awards va avea loc în data de 5 martie 2020 şi va fi transmisă în direct de canalul TNT din Mexic în ţările de limbă hispanică prin intermediul unei colaborări cu Turner Latinoamerica.
Platforma suedeză Spotify a fost creată în 2006, iar în prezent are peste 140 de milioane de utilizatori în întreaga lume prin modelul ''premium'', constând într-un serviciu cu publicitate limitată şi caracteristici adiţionale în baza unui abonament cu plată.

Lasă un comentariu