Evenimentul zilei

Dum11172019

ActualizatMie, 15 Mai 2013 12pm

Back Sunteți aici:Special Interviu Interviu. Când expertiza financiară întâlnește tehnologia de ultimă generație

Interviu. Când expertiza financiară întâlnește tehnologia de ultimă generație

06 Noiembrie 2019 - 

Trăim vremuri în care, în toate domeniile, tehnologia a devenit mai mult decât  un must have. În cazul de față vom vorbi despre acel moment când expertiza financiară întâlnește tehnologia de ultimă generație, pentru a-i ajuta pe comercianți să atingă adevăratul potențial al propriului business. Sunt multe companii gata să sară în ajutorul comercianților. Dar tot în cazul de față vom vorbi despre  Twispay, care urmărește să devină una dintre instituțiile financiare europene de top. Atuurile sale fiind tehnologia de ultimă generație și experții săi de talie mondială. Pentru a afla mai multe pe acest subiect am stat de vorbă cu Raluca Avram, Product Manager la Twispay, care ne-a acordat un interviu, punctând și cum va arăta piața de e-commerce în viitor, în România.

 

Raluca Avram, să zicem că cineva vrea să își deschidă un magazin online. Sau are deja unul. De ce ar avea nevoie de voi?

Metodele de plată și procesarea securizată a plăților reprezintă componente cheie, de care fiecare comerciant ar trebui să țină cont, indiferent dacă deține deja, sau intenționează să deschidă un eShop. Twispay vine în ajutorul acestor comercianți care vor să beneficieze de o platformă securizată și complet automatizată. Oferim servicii de acceptare la plata pentru tranzacțiile VISA sau Mastercard, procesăm plăți în toate monedele existente și oferim o varietate de metode alternative de plată.

Exceptând adresarea necesității de bază, procesarea plăților, Twispay mai oferă câteva avantaje competitive sub formă unor feature-uri, sau beneficii. Pe lângă focusul către securitate, care ar trebui să fie principalul factor de interes al tuturor procesatorilor de plăți, Twispay acordă o importanță deosebită experienței consumatorului. Dar și modului de gestionare a plăților de către clienții noștri. Oferim partenerilor noștri posibilitatea de a personaliza pagina de plată din punct de vedere vizual. Astfel ei vor oferi, la rândul lor, o experiență îmbunătățită. Pe lângă acest aspect, îndreptat către consumatorul final, punem la dispoziția magazinelor online un dashboard performant, care oferă o viziune clară asupra tuturor tranzacțiilor și KPI-lor de interes. Totodată, oferim posibilitate de plăți recurente (subscripții sau abonamente), printr-un singur click, sau chiar prin link, pentru clienții care nu doresc să adauge un shopping cart în website-ul lor. Foarte important de menționat este că, din România, Twispay  operează prin firma Capital Financial Services S.A, aceasta fiind o instituție financiară ce oferă servicii de plată și este licențiată de BNR. Pentru clienții noștri, unul dintre beneficiile acestei licențe este scutirea de la plată a TVA-ului.

Cum s-a ajuns la acest produs românesc dedicat pieței de procesare de plăți online din Europa?

Piața de eCommerce este în continuă dezvoltare, la fel ca și așteptările consumatorilor, tehnologiile, sau inovațiile. Spre exemplu, în România, piața de eCommerce a crescut cu aproape 30% în 2018, comparativ cu 2017, iar noi ne așteptăm la o creștere semnificativă și în 2019. La nivel global, cifra a fost la fel de semnificativă, aproximativ 20%. O dată cu creșterea pieței, nevoia de diferențiere crește și ea. Pe piața de servicii de procesare de plată din România nu am văzut o schimbare semnificativă în ultimii ani, astfel am simțit nevoia de a crea un produs care să le permită comercianților să țină pasul cu inovația, să le oferim mai mult decât o modalitate de procesare a plăților, să le fim un adevărat partener.

Cum crezi că va arăta piața de e-commerce în vitor, în România?

Cum spuneam mai devreme, și cum probabil dorește toată lumea, mă aștept la o dezvoltare în zona de inovație și de apropiere față de consumatori. Pe piața de eCommerce văd deja un focus mare în zona de personalizare, de experiențe de cumpărare, care sigur se va dezvoltă și mai mult. Vor apărea din ce în ce mai multe canale de vânzări: am observat deja o creștere rapidă a shoppingului pe rețele de socializare, iar smartphone-urile vor domină piața.

Inteligența artificială și realitatea virtuală vor fi prezente din ce în ce mai mult. Deja au apărut o multitudine de soluții ingenioase, care îți permit să vezi, direct pe mobil, cum ți-ar sta cu un anumit tip de machiaj, o pereche de ochelari, sau dacă livingul tău e destul de mare pentru o nouă canapea. De asemenea, mă aștept la schimbări legate de modalitățile și rapiditatea livrării și bineînțeles, de schimbări în zona de plăți. Cred că vom asista la o scădere drastică a plăților la ramburs și sper eu, la mai multă inovație în zona de plata online. Twipay este o instituție financiară, licențiată de BNR și listată în registrul instituțiilor financiare emitente de moneda electronică. Compania oferă un set complet de instrumente ce facilitează plata online pentru companiile din zona de eCommerce. În afara soluției tehnice propriu-zise, adică gateway-ul, printre soluțiile promovate se numără și servicii de acceptare la plată a tranzacțiilor Visa și Mastercard. Totodată, Twispay oferă procesare într-o multitudine de monede, dar și metode alternative de plata din întreagă lume.

Ce va urma, care este viitorul companiei?

Avem multe planuri și idei; în primul rând, ne dorim să îmbunătățim din ce în ce mai mult produsele noastre existente, să diversificăm metodele de plată și să ne adaptăm dinamicii și nevoilor noi ce apar în piață. De asemenea, din același motiv, ne-am propus și să creștem portofoliul nostru de produse. Credem și ne dorim ca relația cu clienții noștri să fie un parteneriat puternic, de aceea vrem să ne adresăm corespunzător nevoilor pe care aceștia le au. Astfel, în continuare, vrem să ne axăm, din ce în ce mai mult, pe flexibilitate și personalizare. Mai exact, pe dezvoltarea de produse și servicii cu specific în diferite industrii, dar și pe particularități individuale ale fiecărui client, unde este cazul.

Citeam undeva că v-ați propus să deveniți una dintre cele mai avansate companii digitale din spațiul Uniunii Europene. De ce acest target?

Rolul tehnologiei în viețile noastre este de neconestat. Stilul nostru de viață s-a schimbat, obiceiurile noastre s-au schimbat, iar companiile trebuie să se adreseze într-o altă manieră, una digitală. Noi, fiind un fintech, ne-am propus să aducem un grad ridicat de digitalizare pe piața de procesare a plăților online din Europa, dar mai ales din România. Un exemplu bun este noul nostru proces de onboarding dedicat potențialilor clienți, pe care îl vom lansa chiar la începutul lunii noiembrie. Prin acest proces de onboarding online, ne-am propus să reducem, cât mai mult cu putință, munca manuală și procesul birocratic de a deschide un cont. Twispay își dorește, nu doar să țină pasul cu viitoarele trenduri și inovații, ci să facă parte din categoria celor care le lansează.

Sunt românii receptivi la serviciile voastre?

Deși suntem prezenți în toată Uniunea Europeană și Elveția, avem foarte mulți clienți din România iar numărul de clienți Twispay a crescut în 2019 cu 49% față de 2018. Este adevărat că se simte și o nevoie de educație, dar în același timp există deschidere pentru ea. Am primit feedback plăcut din partea partenerilor noștri, mulți au fost foarte încântați de suportul și informațiile ajutătoare pe care le oferim, iar pe noi asta nu poate decât să ne bucure.

Evzmd.md

Website evzmd.md

Lasă un comentariu