Evenimentul zilei

Joi07192018

ActualizatMie, 15 Mai 2013 12pm

Back Sunteți aici:Special Media Ungaria rămâne doar cu un singur ziar de opoziție, după victoria lui Orban

Ungaria rămâne doar cu un singur ziar de opoziție, după victoria lui Orban

10 Aprilie 2018 - 

Cotidianul broadsheet Magyar Nemzet din Ungaria, unul dintre cele două ziare de opoziţie cu frecvenţă zilnică din această ţară, îşi va înceta apariţia, după 80 de ani de la înfiinţare, după victoria prim-ministrului Viktor Orban la alegerile legislative, scrie Reuters.

Cotidianul broadsheet Magyar Nemzet din Ungaria, unul dintre cele două ziare de opoziţie cu frecvenţă zilnică din această ţară, îşi va înceta apariţia, după 80 de ani de la înfiinţare, după victoria prim-ministrului Viktor Orban la alegerile legislative, scrie Reuters.

Anunţul a fost făcut, marţi, de compania care a editat cotidianul, citată de site-ul de ştiri Index.hu.

Magyar Nemzet este deţinut de Lajos Simicska, fost aliat al prim-ministrului Viktor Orban, cu care a intrat apoi în conflict, devenind unul dintre cei mai vocali oponenţi ai acestuia în campania electorală.

Proprietarul ziarului Magyar Nemzet va închide şi postul de radio Lanchid Radio, în timp ce televiziunea Hir TV, deţinută de acelaşi grup, va suferi modificări.

Viktor Orban a ieşit învingător după victoria zdrobitoare a partidului său naţional-conservator în alegerile legislative ungare, care-i oferă al treilea mandat consecutiv. 

 

Lasă un comentariu