Evenimentul zilei

Joi05242018

ActualizatMie, 15 Mai 2013 12pm

Back Sunteți aici:Special Monden Timp liber - TV Duminică va avea loc cea de-a treia ediție a cursei unice de alergare prin galeriile subterane

Duminică va avea loc cea de-a treia ediție a cursei unice de alergare prin galeriile subterane

26 Ianuarie 2018 - 

Pe 28 ianuarie 2018, în galeriile subterane Cricova va avea loc cea de-a treia ediție Cricova Wine Run, cursa de alergare unică în Europa care se desfășoară la o adâncime de 100 de metri. Evenimentul începe la ora 10:00, iar startul oficial va fi dat la ora 11:00.

În cadrul acesteia, organizația social-sportivă Sporter a reușit să combine cultura sportului și cea a vinului, caracteristică pentru poporul din Moldova. Distanța traseului este de 10 km, iar la cursă vor putea participa 300 de persoane.

Prima ediție Cricova Wine Run a avut loc pe 31 ianuarie 2016, iar la eveniment au participat 200 de alergători din diferite țări ale lumii. În data de 29 ianuarie 2017 a avut loc cea de-a doua cursă oficială prin galeriile subterane de la Cricova, la care au participat 300 de sportivi amatori și profesioniști.

Organizatorii Wine Run au ales să desfășoare cursa în beciurile Cricova acestea fiind unul dintre obiectivele turistice ale Moldovei care îi atrage atât pe localnici, cât şi pe turişti. Galeriile combinatului de vinuri reprezintă un adevărat oraş subteran, cu străzi şi ulicioare ale căror lungime ajunge la 120 km.

Startul și finișul se dau la intrarea în beciurile Cricova, iar mai apoi, sportivii aleargă pe traseul indicat. Pentru a le oferi o atmosfera de basm moldovenesc, participanții au parte de muzică populară și alte puncte interactive care reflectă tradițiile și obiceiurile naționale de-a lungul distanței. Pe traseu, participanții sunt întâmpinați și încurajați de grupuri de susținători, dar și de ansambluri folclorice, muzicanți și meșteri populari.

Cricova Wine Run 2018 este organizat de organizația social-sportivă Sporter și este susținut de Combinatul de vinuri Cricova și de Proiectul de Competitivitate din Moldova, finanțat de USAID și guvernul Suediei.

Ediția din acest an a „Cricova Wine Run” are loc sub umbrela brandului turistic de țară „Pomul Vieții” și a brandului vinicol de țară „Vinului Moldovei. O legendă vie” și este parte componentă a planului de promovare a acestor sectoare. Cricova Wine Run” are un mare potențial de atragere a turiștilor străini în Republica Moldova și poate deveni unul dintre cele mai importante evenimente de profil la nivel internațional. Beciurile de la Cricova reprezintă o atracție turistică emblematică a țării noastre, vizitate anual de mii de străini.

 

Lasă un comentariu